covet.blogg.se

Om min vardag som består av familj, vänner, trädgården, inredning, bakning, skogen och en hel del annat

Shoopingfredag

Publicerad 2013-08-02 19:39:58 i Allmänt, Shopping,

Spendera hela dagen på stan med svägerskan, hann med alla affärer och lite till! Alltid lika kul när de kommer hit och hälsar på. Köpte en gul spetsklänning, vit kofta, svarta leggings, en bikini och ett par shorts. Plus ett stort keramikfat, ett glasfat, en väggplafond, en fönsterlampa, två halsband, två par öronhängen och två ringar. Kanske något mer som jag glömt. Fick en ljuslykta och ett set med halsband och öronhängen också. Blir alltid lika bortskämd när vi går på stan. Denna gång köpte jag en ljusstake åt henne i smyg, hon hade kollat på den och blev glatt överraskad när hon fick den här hemma.
 
Solen har värmt skönt idag, men nu visar sig lite regn. Imorgon jobbar jag 7-17 och naturligtvis har de lovat att de ska bli jättevarmt! Trivs med mitt jobb och mina kollegor fast nu längtar jag till semestern. Den 19 augusti då börjar min efterlängtade sex veckor långa ledighet.
 
Nu ska vi ta de lugnt och njuta av kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela