covet.blogg.se

Om min vardag som består av familj, vänner, trädgården, inredning, bakning, skogen och en hel del annat

Funderingar på en balkong

Publicerad 2013-05-29 19:11:28 i Allmänt,

Blev sent innan jag kom hem idag, eller sent jämfört med mina andra dagar. Hann gå en sväng på stan i väntan på att bussen skulle gå. Skönt att bara gå omkring utan att vara direkt ute efter något speciellt, har handlat nog med kläder för ett tag.
 
Shopping har väl alltid varit kul men sedan jag har gått ner i vikt har det blivit ännu roligare! Mycket lättare att välja och vraka bland kläder när man inte måste hålla sig till en begränsad avdelning, den med stora storlekar. Dessutom bemöts jag på ett annat och bättre sätt av många nu jämfört med tidigare, blir inte direkt imponerd av vissa människors beteende och attityd. Det verkar som jag konstigt nog syns mer nu när jag gått ner i vikt än innan. Borde väl rimligtvis vara tvärtom....eller?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela