covet.blogg.se

Om min vardag som består av familj, vänner, trädgården, inredning, bakning, skogen och en hel del annat

September

Publicerad 2013-09-25 20:22:39 i Allmänt,

En röst, en sång dör ut och plötsligt känns allt så isande kallt. Ingenting blir längre som förut. Saknar mamma varje dag, vill plocka upp telefon och ringa henne bara för att berätta om ingenting och allt. Vi som pratades vid varje dag, om just allt och inget.
 
Även om jag vet att du inte har ont nu och att du får vara hos pappa igen så saknar jag dig så det gör ont i mig. Saknar pappa också, min hjälte.
 
Doften av nybakade kanelbullar, Lovely av SJP, Navy CSI, lila blommor, fläskkarre med sås, gravad lax, mjukbröd bakat på häll de är några av de saker som var min mamma, men allra mest var hon värme och kärlek.
 
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela