covet.blogg.se

Om min vardag som består av familj, vänner, trädgården, inredning, bakning, skogen och en hel del annat

Onsdag

Publicerad 2013-08-14 11:59:12 i Allmänt,

Två lediga dagar mitt i veckan. Har inte varit fokuserad på arbete utan mer varit hos mamma i tankarna. Vet att hon har den bästa vården och att hon har det bra De gör ett suveränt jobb personalen där, värda sin vikt i guld. Ska ringa henne idag och kanske orkar hon prata en stund även om det inte blir något sammanhängane. Saknar våra samtal om allt och inget.
 
Idag skiner solen, ska plocka vinbär och kanske koka saft. Vi får se vad jag hittar på. Hemkokt saft är gott! Kanske man skulle baka nu när jag har en extra frys att fylla upp :) Men den lär väl bli packad med kött i höst.
 
Nä detta blir inte ett bra inlägg, tankarna flyger och far som de gör hela tiden. Beger mig ut i solen istället.
 
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela